• Maak indruk met een sterk bedrijfsprofiel

  • checkedStel in enkele minuten een aantrekkelijk bedrijfsprofiel op
  • checkedAls aanvulling op of vervanging van een eigen website
  • checkedPak uit met een portfolio en jouw projecten
  • checkedAl je projecten in een stijlvolle fotogalerij
Een compleet bedrijfsprofiel
  • Bedrijsfsinfo: Vertel iets over je bedrijf, je visie en de diensten die je aanbiedt. Laat zien waarin je gespecialiseerd bent.

  • Contactgegevens & openingsuren: Je contactinformatie is zichtbaar voor potentiële klanten. Heeft de potentiële klant een vraag of wenst hij een offerte? Dan kan hij jou zelf rechtstreeks contacteren, zonder tussenpersoon, zonder kost.

  • Promoties & acties: We voorzien een speciale plaats op je bedrijfspagina om je promoties of acties te tonen.

  • Bedrijfsvideo: Voeg een bedrijfsvideo toe aan je bedrijfsprofiel zodat toekomstige klanten met jou kunnen kennismaken.

  • Klantbeoordelingen: Stimuleer je klanten om hun ervaring met jouw bedrijf te delen. Mond-tot-mondreclame is zeer effectief. Een goede waardering is altijd een sterke referentie.

Fotogalerij
  • Breng je mooiste realisaties in beeld en maak het onderscheid
  • Importeer je foto's heel eenvoudig via pc of smartphone.
  • Organiseer je verschillende projecten: maak projectmappen aan, sorteer je foto's en voeg datum, omschrijving en tags toe.
  • Zo heb je meteen een portfolio en vind je ook tijdens afspraken de foto terug van dat ene project.
De perfecte aanvulling op of vervanging van je website
  • Een bedrijfsprofiel in slechts enkele minuten: Activeer je Bouwvia bedrijfsprofiel in een mum van tijd en vertegenwoordig je bedrijf online.

  • Alternatief voor een eigen website: Een website moet tegenwoordig aan heel wat eisen voldoen. Het ontwikkelen en het onderhoud ervan is duur. Bouwvia zorgt voor een kwalitatieve webruimte die snel en perfect wordt weergegeven, ook op smartphones en tablets. En je voegt eenvoudig zelf informatie of foto’s toe, waar en wanneer je wil.

  • Uniek webadres: Je krijgt ook een uniek webadres (www.bouwvia.be/mijnbedrijf) dat je kan gebruiken in je communicatie (folders, visitekaartjes, ..) als rechtstreekse link naar jouw profiel.

  • Bereik de juiste doelgroep

  • checkedRelevante klanten vinden je in één klik
  • checkedMeer projecten in eigen regio
  • checkedZet je specialisaties in de verf
  • checkedMakkelijker vindbaar in Google
Wordt makkelijk en snel gevonden
  • Meerdere tools wijzen onze bezoekers gericht en snel de weg naar jouw bedrijfsprofiel. Via duidelijke categorieën,filters, regio, Eco-modus, ... trek je de juiste klanten aan. Benadruk je specialisaties en laat je vakkennis zien.

Bepaal zelf hoe je gevonden wordt
  • Via de categorieënlijst: Een duidelijk overzicht van de vele aannemers, diensten en bouwhandels maakt het heel eenvoudig voor de particulier om je bedrijf te vinden.

  • Via zoektermen: Geef eigen specifieke zoektermen in. Dit zijn woorden die naar jouw specifieke activiteit of dienst verwijzen. Je bedrijfsprofiel wordt dan weergegeven in de resultatenpagina telkens iemand op zoek gaat naar jouw zoekterm. Hoe specifieker de zoekterm, hoe minder concurrentie.

  • Via tags: Tags (of labels) worden gebruikt om de inhoud en materialen van je projecten te beschrijven en zo te groeperen. Deze tags helpen zowel jou als de bezoeker om gericht naar foto's op zoek te gaan.

    • Omschrijvingstags zijn trefwoorden die de inhoud van je project beschrijven: bv. voordeur, dakisolatie, hoeve, ...
    • Materiaaltags zijn trefwoorden die de gebruikte materialen omschrijven: bv. hout, eik, glaswol, blauwsteen, smeedijzer, ...

    Zo kan je bijvoorbeeld heel snel aan een klant al je uitgevoerde werken in eik tonen, of alle voordeuren die je gemaakt hebt.

  • Via merken: Mensen gaan ook vaak specifiek op zoek naar een bepaald merk of product voor hun (ver)bouwproject. Voeg toe met welke merken jij allemaal werkt.

Trek meer klanten aan door een betere vindbaarheid in Google
  • Bedrijven besteden vaak veel tijd en geld aan het bouwen van een website als uithangbord. Maar veelal slaagt de potentiële klant er niet in zijn weg naar jou te vinden. Een hoog bezoekersaantal is nochtans de basis om leads aan te trekken en zo meer zaken te doen. Bouwvia is het platform waar je doelgroep op vertoeft. Aanwezig zijn op Bouwvia zal meer bezoekers naar jouw website leiden, waardoor je hoger zal scoren in Google en iedereen je sneller vindt.

  • Must-have voor élke bouwprofessional

  • checkedContact met nieuwe klanten zonder tussenpersoon noch leadkost
  • checkedEen volwaardig bedrijfsprofiel
  • checkedZowel groot als klein evenveel kansen
  • checkedExtra adverteermogelijkheden mogelijk
Volwaardig bedrijfsprofiel
  • Je bedrijfsnaam kan niet vaak genoeg gezien worden. Vaak hangen hier torenhoge kosten aan vast, bij Bouwvia alvast niet.
  • Een éénmansbedrijf of een stevige BVBA? Met een goed ingevuld profiel word je snel gevonden.
  • Je kiest zelf hoe actief je jouw profiel onderhoudt en hebt daarbij geen verdere verplichtingen.
Offerte-aanvragen direct in jouw mailbox, zonder kosten
  • Geïnteresseerde bezoekers kunnen via jouw profiel rechtstreeks informatie of een offerte aanvragen, zonder tussenpersonen. Dat kan via het vermelde e-mailadres, telefoonnummer of andere contactgegevens.
  • Er zijn geen extra kosten van Bouwvia voor contact tussen jou en de klant.
  • Geen maximum aantal aanvragen, je mist dus nooit een interessante aanvraag.
Advertentiemogelijkheden
peoplearrow

Wil je zeker zijn dat potentiële klanten sneller de weg naar jouw bedrijf vinden?

Op het Bouwvia platform leiden wij de bezoeker naar jou en kan je heel eenvoudig én succesvol jouw bedrijf promoten. Een Bouwvia bedrijfsprofiel omvat meer dan alleen jouw bedrijfsinformatie. Pak uit met foto's van uitgevoerde werken, bedrijfsvideo, klantbeoordelingen, promoties en acties, ...

Naast deze basisfunctionaliteiten zijn er vrijblijvende adverteermogelijkheden om jouw bedrijf, event, promotie, ... extra in de kijker te zetten.

Het unieke Bouwvia algoritme is zo ontwikkeld dat je heel snel de juiste doelgroep bereikt en dat elke professional (zowel klein als groot) gemakkelijk gevonden wordt door de bezoeker, zonder privileges.